استایل و تیپ

آموزش بستن روسری و شال مطابق با فرم صورت

آموزش بستن شال و روسری متناسب با فرم صورت

 آموزش نحوه صحیح بستن  روسری

انتخاب یک روسری ویا شال مناسب و نحوه صحیح سر کردن آن در استایل یک خانم بسیار اهمیت دارد . شما حتی اگر مدل مانتو و یا کیف و کفش مناسب برای خود انتخاب کنید اما روسری یا شال مناسب با لباس خود انتخاب نکنیدو یا آن را به درستی بر روی سر خود نبندید به زیبایی مد نظر خود نخواهید رسید. اولویت اول شناخت فرم صورت است بعد از آن می توانید مدل بستن روسری متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنید.

فرم صورت

فرم صورت افراد به چهار دسته تقسیم می شود.در تصاویر زیر فرمهای مختلف صورت و مدل های مناسب با هر فرم صورت قرار داده شده است.

صورت گرد

افرادی با این فرم صورت نباید از هد زیر روسری استفاده کنند. بستن روسری باید ر به گونه ای باشد که صورت آنها کشیده تر نشان داده شود.همچنین با پوشاندن قسمتی از صورت و گونه از گردی صورت کاسته خواهد شد.

صورت گرد

صورت مربعی

مدلی برای این افراد مناسب است که زوایای صورت آنها را بپوشاند. مدل هایی که روسری زاویه دار نمی شود مناسب است.

صورت مربعی

صورت کشیده

برخلاف صورت گرد، افرادی که صورت کشیده دارند می توانند از هد زیر روسری استفاده کنند و از کشیدگی صورت خود بکاهند.

صورت کشیده

صورت قلبی

به دلیل وجود زاویه در دو طرف پیشانی مدلی برای بستن روسری باید انتخاب شود که این زوایا را بپوشاند ودر وسط سر ایجاد زاویه کند.

صورت قلبی

مدل بستن روسری

چند مدل بستن رو سری و شال در زیر قرار داده شده است. با مشاهده این تصاویر مدل مناسب با فرم صورت و لباس خود را انتخاب کنید.

 

روسری

به همراه لباس های رسمی مانند کت و پیراهن هایی که بر روی یقه آن مدل دار یا تزیین شده است، معمولا از روسری استفاده می شود. چند مدل بستن روسری را در تصاویر زیر ببینید.

بستن روسری روی مانتو

بستن روسری برای مشخص بودن یقه

آموزش بستن روسری

شال

برای لباسهای اسپرت و راحتتر از شال استفاده می شود .البته به دلیل راحتی امروزه شال استفاده بیشتری دارد. حتی در مجالس و یا مراسم رسمی نیز از شال استفاده می شود.

شال

 

 

 

آموزش سرکردن شال

مطالب مرتبط

[flm_button link_address=”https://honarane.com/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87/” icon_placement=”Left” button_text=”مدل لباس پوشیده مناسب مهمانی” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://honarane.com/%DA%A9%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2/” icon_placement=”Left” button_text=”۹ ترفند برای کم کردن سایز، دو سایز لاغر تر دیده شوید” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://honarane.com/12207-2/” icon_placement=”Left” button_text=”کیف مناسب با فرم اندام من کدام است” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید