آموزش خیاطی, مقاله

آموزش دوخت مانتو تابستانه جدید 97

آموزش دوخت مانتو

دوخت مانتو تابستانه دخترانه جدید

با یک جلسه دیگر از آموزش خیاطی در خدمتتون هستیم

با شروع شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا همه ما به دنبال لباس هایی خنک با رنگ هایی روشن و شاد هستیم تا از این طریق بتوانیم گرمای هوا را بهتر تحمل کنیم. تابستان می تواند یک فصل چالش برانگیز برای دوخت لباس های بسیاری از زنان باشد. شما بیش از هر فصل دیگر درباره خود و بدن خود اطلاعات بیشتری نشان می دهید و یا در حقیقت ترفندهای لایه بندی شده خود را برای پوشش دادن قسمت های خاص و یا ایجاد یک شبح زیبا خواهید داشت.

همچنین این فصل هر روز یک نگاه “جدید” ایجاد می کند، زیرا شما واقعا نمی توانید با کت، لایه ها و روسری بازی کنید. در اینجا برخی از بهترین نکات و ترفندهایی برای نوع پوشش در این فصل را به شما خواهیم گفت.

یکی از نکاتی که باید در پوشیدن لباس در تابستان به آن دقت کنیم استفاده از لباس های گشاد و آزاد است. شاید هیپ لباسی به اندازه یک لباس گشاد و آزاد به شما حس خنکی و راحتی ندهد.

در این پست آموزشی سعی کرده ام تا برای شما آموزش دوخت و الگو یک مدل مانتو تابستانی را قرار دهم. این مانتو به نام مدل دراپه شناخته میشود و بیشتر مناسب خانم های لاغر اندام است چرا که این مدل به اندام شما حجم میبخشد و ممکن است شما را درشت تر نشان دهد.

البته تصمیم با شما است که مدل و راحتی را ترجیح میدهید و یا لاغرتر به نظر آمدن را !

آموزش دوخت مانتو

وسایل مورد نیاز دوخت:

  • الگو اولیه بالاتنه بر اساس متد خودتون ( میتئنید از اینجا الگوهای بالاتنه استاندارد و خوشدوخت بدون پروو رو تهیه کنید.)
  • پارچه: 2 قد ( یعنی هر مقداری که برای قد مانتوتون در نظر دارید رو دو برابر کنید.)

لازمه بدونید که برای این مدل هرچقدر پارچه لخت تر و لطیف تری داشته باشید بهتر هست مثل انواع پارچه های کریشه, کرپ اسکاجی, نخی و … . سعی کنید تا حد ممکن از پارچه آهاردار استفاده نکنید.

 

 

در تصاویر زیر آموزش مرحله به مرحله این مدل آورده شده است.

آموزش دوخت مانتو

آموزش دوخت مانتو

آموزش دوخت مانتو

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید