آموزش خیاطی, اخبار مد و لباس, استایل و تیپ

6 مدل دامن که در طراحی لباس عروس استفاده می شود

6 مدل دامن لباس عروس

انواع مدل های دامن لباس عروس

لباس های عروس طراحی های متفاوتی دارند. قانون و قاعده کلی برای دوخت لباس عروس وجود ندارد و طراحی آن کاملا سلیقه ای است. خاص ترین روز زندگی هر خانمی روز عروسی اوست و دوست دارد زیبا ترین لباس را بر تن کند، بنابراین این لباس طبق نظر و سلیقه عروس طراحی و دوخته می شود.
بالا تنه، آستین و دامن لباس هرکدام می تواند به شکلی طراحی شود. هر مدلی را که در آموزش خیاطی یاد گرفته اید می توانید به کار ببرید.برای طراحی دامن لباس عروس باید به نوع پارچه و اندام عروس توجه شود. پارچه های کار شده نیاز به مدل ساده تری دارند تا پارچه دیده شود و در مقابل پارچه های ساده پتانسل تغیرات زیادی دارند.

دامن های مورد استفاده در طراحی لباس عروس را می توان به چند دسته تقسیم کرد. شش دسته کلی دامن های لباس عروس در اینجا توضیح داده شده است.

دامن پفی

پرکاربرد ترین و دوست داشتنی ترین مدل دامن لباس عروس، دامن پفی است.حتی کودکان با لباس ساقدوش،علاقه مند به پوشیدن این مدل لباس هستند. لباس عروسهایی با پارجه تور معمولا مناسب این مدل هستند. پارچه تور  و حاشیه دار با این مدل زیبا تر دیده می شوند. افرادی که پایین تنه چاق دارند با پوشیدن این مدل لباس می توانند پایین تنه خود را مخفی کنند.

دامن لباس عروس پفی

دامن ساده

این مدل دامن لباس عروس مانند دامن پفی برش و دوخت خاصی ندارد و پف کم تری نسبت به مدل قبلی دارد. مانند مدل قبل پارچه های دانتل و کار شده برای این مدل مناسب است.

دامن ساده

دامن ماهی

برای افرادی که اندام متناسبی دارند و به اصطلاح فرم ساعت شنی هستند کاملا مناسب است. این افراد با این مدل می توانند زیبایی اندام خود را به رخ بکشند.

دامن ماهی

دامن دنباله دار

دامن دنباله دار لباس عروس  جذابیت خاصی در عکس و فیلم عروسی دارد. به دلیل همین زیبایی این مدل نیز از مدل های پر طرفدار به شمار می آید. دامن پفی و ماهی و حتی ساده را می توان به شکل دنباله دار دوخت.

دامن دنباله دار

دامن پیلی

دامن پفی یا ساده را می توان به شکل پیلی دو خت . همچنین محدودیت خاصی در انتخاب پارچه وجود ندارد. می توانید بالاتنه لباس را از پارچه گیپور و پرکار استفاده کنید و برای بهتر دیده شدن این قسمت از پارچه ساده برای دامن  استفاده کنید.

دامن پیلی

 

دامن فانتزی

این دامن دارای اصول و قاعده خاصی نیست. با تغییر هر کدام از مدل های دامن می توانید دامن فانتزی بدوزید. می تواند جلو دامن کوتاه تر از پشت آن باشد یا از تور هایی با برش های نامتقارن استفاده کرد. از ترکیب های نامتعارف در طراحی این مدل دامن نیز استفاده می شود.

 

دامن فانتزی

مطالب مرتبط

[flm_button link_address=”https://honarane.com/%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%82%D8%AF%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/” icon_placement=”Left” button_text=”ایده هایی برای لباس ساقدوش عروس” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

پوشش ساقدوش های عروس در مراسم عروسی مهم است. انواع استایل ساقدوشها را در اینجا ببینید.

[flm_button link_address=”https://honarane.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%DA%86%DB%8C%D9%86/” icon_placement=”Left” button_text=”دوخت دامن لباس عروس تور و پرچین” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

آموزش دوخت دامن پرچین لباس عروس که آن را بسیار زیبا و پر طرفدار می کند. این دامن مناسب لباس عروس خانم ها و فرشته های کوچولو که در مراسم عروسی لباس عروس مب پوشند.

[flm_button link_address=”https://honarane.com/لباس-و-تاج-عروس-مناسب-موهای-کوتاه” icon_placement=”Left” button_text=”لباس و تاج عروس مناسب موهای کوتاه” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

افرادی که موی کوتاه دارند انتخاب لباس و تاج برای آنها مشکل است. ایده هایی برای آنها در اینجا قرار داده شده تا بتوانند با کمک آنها استایلی خاص داشته باشند.

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید