استایل و تیپ, مقاله

یقه های ساده را تغییر دهیم

یقه گیپور

تغییر یقه ساده به  گیپور

با یک جلسه دیگر از آموزش خیاطی در خدمتتون هستیم

یقه ها در لباس های ما نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند پرا که هر یقه با توجه به مدلی که دارد ظاهر لباس و تاثیر آن بر چهره ما را تغییر میدهد. آنها هر کدام به هر اندامی یک ظاهر خاص میدهد. برای مثال خانم هایی با شلنه های پهن بهتر است که از مدل های هفت یا گرد استفاده کنند و خانمهایی با شانه های باریک بهتر است تا از مدلهای باز مثل یقه دلبری یا یقه خشتی استفاده کنند. مهم است بدانید چه ویژگی هایی در اندام شما هست که شما را نه تنها با اعتماد بنفس نشان می‌دهد، بلکه باعث می‌شود واقعاً اعتماد بنفس داشته باشید. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی لباس های مد روز بر تن خواهر کوچکترتان فوق العاده اند، اما به شما نمی‌آیند؟ شاید وقت این باشد که طرح ها و آستین های لباس ها را متناسب با اندامتان انتخاب کنید تا هم زیباتر به نظر برسید و هم لباس بهتر روی تنتان بنشیند.

تغییر دادن لباسها یکی از راه هایی است که هم میتوانیم از لحاط اقتصادی به جیب خود کمک کنیم و هم اینکه از لباس های تکراری و خسته کننده خود به بهترین شکل استفاده کنیم. شاید بهتر باشد که این تغییرات را با ستفاده از پارچه ها و لوازم در دسترس و موجود در خانه انجام دهیم. استفاده از وسایل بی استفاده خود یکی از بهترین سرگرمی ها محسوب میشود.

برای تغییر دادن لباس های تکراری میتوانید از تغییر یقه آن شروع کنید و خواهید دید که چطور لباسی ساده به لباسی شیک و جدید تبدیل میشود.

در ویدئوی زیر میتوانید چگونگی ایجاد و دوخت مدل گیپور در یک لباس ساده را ببینید.

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

1 نظر در “یقه های ساده را تغییر دهیم

  1. الهه نوش آبادی گفت:

    ممنونم واقعا نیازش داشتم

دیدگاهتان را بنویسید