آموزش خیاطی, الگو خیاطی, الگو دامن, مقاله

الگو دامن جدید دخترانه دو تکه 2018

الگو دامن

الگو سایزبندی دامن جدید دو تکه زنانه 2018

با یک جلسه دیگر از آموزش خیاطی در خدمتتون هستیم

الگوها همیشه خیاطی را برای ما آسان میکنند. داشتن الگو های استاندارد و مناسب برای سایزهای مختلف کیفیت کار هر خیاط را بالا میبرد و باعث افزایش مشتری ها یا رضایت خود از نتیجه کار میشود. 

دوخت و خیاطی برای ما سرگرمی با مزایای بسیاری است. شما می توانید در حالی که به دوخت لباس مشغولید ورزشی را برای ماهیچه های خود را داشته باشد. ساخت و تعمیر لباس برای خانواده شما می تواند مقادیر زیادی پول را ذخیره کند و همچنین شما لحظاتی بدون دغدغه و با آرامش را حین دوخت و تکمیل یک لباس به همراه خواهید داشت.

الگو دامن

حال اگر در این پروسه لذت بخش ابزار خیاطی مناسب از جمله الگوهای استاندارد, پارچه های زیبا و متنوع, لوازم خیاطی و خرازی مناسب و دیگر ملزومات کافی را داشته باشید خاطی را برای خئد شیرین تر کرده اید.

هنرانه برای شما استانداردترین الگوها را فراهم کرده است تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در این پست نیز الگوی دامن دو تکه بسیار خوش فرم و استانداردی تهیه شده است که میتوانید آن را از فایل زیر دانلود کنید و برای استفاده پرینت بگیرید.

الگو دامن

[flm_button link_address=”https://honarane.com/wp-content/uploads/2018/07/Itch-To-Stitch-Lindy-Petal-Skirt-PDF-Pattern-Large-Format.pdf” icon_placement=”Left” button_text=”دانلود الگو” font_family=”Sans” button_size=”MD” button_color=”Green” rounded_corners=”3″]

تهیه شده توسط تیم هنرانه

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید