اخبار مد و لباس, استایل و تیپ

لباس هنرمندان در جشنواره فیلم کن 2019

بلیک در جشنواره فیلم فجر

لباس هنرمندان در جشنواره فیلم کن 2019

از سال 1946 هرساله در ماه می جشنواره فیلم در شهر کن فرانسه با حضور بازیگران و هنرمندان از سراسر دنیا برگزار می شود. این جشنواره به مدت 12 روز برگزار می شود. اعتبار این جشنواره هرساله فیلم سازان زیادی را به این شهر می کشاند.  امسال نیز هفتاد و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور بازیگران و فیلمسازان بسیاری از سراسر جهان برگزار شد. تصاویری از حضور بازیگران در فرش قرمز افتتاحیه این فیلم را می بینید. حضور این بازیگران با لباسهایی از برند های مشهور دنیا  فرصتی برای دیده شدن دوباره این برندها و طرحهای جدید آنها ست.

برندها و جشنواره کن

لباس هنرمندان و بازیگران و سلبریتی ها همیشه مورد توجه عموم مردم بوده است. جشنواره کن به خاطر شهرت و اعتباری که دارد شاهد حضور تعداد زیادی از این افراد مشهور و سلبریتی هاست. بنابر این اخبار لحظه ای و تصاویر و عکس های جشنواره علاوه بر دوست داران فیلم مورد توجه افراد عادی نیز قرار می گیرد.  ب همین دلیل برند های مختلف برای شرکت در این جشنواره با یکدیگر رقابت دارند. حضور در این جشنواره فرصتی برای به نمایش گذاشته شدن مجموعه طراحی شده تابستانه برندهای مختلف است. علاوه بر برندهای لباس، برند های تولید کننده انواع جواهرات و زیورآلات نیز در این جشنواره حضور دارند و با استفاده شدن توسط بازیگران مشهور در تمام دنیا دیده می شوند.

حضور برندهای مشهور و شناخته شد ای مانند دیور و گوچی و شنل هرساله در این جشنواره دیده می شود. در تصاویر زیر سعی شده برند تولید کننده لباس بازیگران مشهور معرفی شود. البته در اکثر موافق با دیدن لباس و سبک به کار رفته در تولید لباس می توان به برند تولید کنده آن پی برد.

گلشیفته فراهانی

جشنواره فیلم کن امسال با پخش فیلم “مرده ها نمی میرند” ساخته جیم جارموش شروع به کار کرد. گلشیفته فراهانی به خاطر بازی در این فیلم در افتتاحیه جشنواره حضور داشت. لباس گلشیفته از مجموعه تابستانی هوت کوتور است و از جواهرات برند کاتریت استفاده کرده بود.

 

گلشیفته درجشواره فیلم کن

بلا هادید

بلا هادید با لباسی از برند دیور در جشنواره حضور چیدا کرد.

بلا هادید درجشواره فیلم کن

دپیکا پادوکونه

دپیکا پادوکونه بازیگر  بالیوود با لباسی از برند Dundes بر تن در جشنواره حضور پیدا کرد.

دپیکا پاداگونه درجشواره فیلم کن

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا با لباس شبی براق و پولکی در مراسم فرش قرمز حضور داشت.

 

پریانکا چوپرا درجشواره فیلم کن

آمبر هرد

آمبر هرد با لباسی بلند و براق سفید و عجیب و کمربند پهن چرم در برابر لنز دوربین عکاسان قرار گرفت. استفاده از کمربند پهن موجب باریک تر نشان داد ن کمر می شود.

 

آمبر هرد درجشواره فیلم کن

 

سریتا جانسن

سریتا جانسن با یک لباس صورتی زیبا در مراسم شرکت کرد این لباس دامنه ای شبیه به گل داشت .

 

سریتا جانسون درجشواره فیلم کن

 

جسیکا یونگ

جسیکا یونگ با پوشیدن لباسی بلند طراحی شده وسط رامی کدی بر روی فرش قرمز قدم گذاشت. این پیراهن به رنگ سفید با پولک های درشت نقره ای بود و دامنه آن با پرهای سوزنی سفیذ تزیین شده بود.

جسیکا یونگ درجشواره فیلم کن

 

الی فانینگ

الی فانینگ در حال حاضر جزء جوان ترین شرکت کنندگان در مراسم فرش قرمز است. او با لباسی از برند گوچی در این مراسم حضور داشت.

 

الی فانینگ درجشواره فیلم کن

سلنا گومز

سلنا گومز با لباسی از برند لوییس ویتو و جواهرات الماس برند بولگاری ر مراسم فرش قرمز حضور پیدا کرد.

 

سلنا گومز درجشواره فیلم کن سلنا گومز درجشواره فیلم کن

الساندرا آلبروسیو

در مراسم فرش قرمز جشنواره الساندرا آلبروسیو مدل برزیلی لباس طراح بیتانیایی رالف و روسو را بر تن کرده بود.

 

الساندا البروسیو درجشواره فیلم کن

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا ر این مراسم لباسی بر تن داشت که چاکی تا بالای ران داشت. لباس اوا مربوط به برند آلبرتا فرتی بوده است.

اوا لونگوریو درجشواره فیلم کن

 

جولیان مور

جولیان مور برای حضور در این مراسم لباسی سبز زمردی از برند دیور پوشیده بود و از جواهرات برند کوپارت استفاده کرده بود که با رنگ لباسش ست شده بود.

 

جولیان موردرجشواره فیلم کن جولیان موردرجشواره فیلم کن

تیلدا سویینتون

تیلدا سویینتون با لباس شب نقره ای براق و متفاوت در مراسم حاضر شد.

تیلدا سویینتون درجشواره فیلم کن

رومی استریجد

رومی استریجد مدل برند ویکتوریا سکرت  در حالتی در مراسم فرش قرمز جشنواره حضور پیدا کرد که لباس شبی توری اترو بر تن داشت. لباسی با یقه هفت بلند و باز  و چاکی بلند از وسط دامن.

 

رومی استریجد درجشواره فیلم کن

بلیک لایولی

بلیک لایولی با  وجود بارداری با لباسی زیبا در جشنواره حضور پیدا کردو در مراسم فرش قرمز با پوشیدن لباس پولکی طلایی زیبا  بسیار درخشان ظاهر شد.

 

بلیک لاویولی

خاویر باردوم و شارلوت روسی گنزیور

خاویر باردوم  بازیگر روسی به همراه  شارلوت روسی گنزیور خواننده و بازیگر انگلیسی_فرانسوی در جشنواره حضور داشت.

 

خاویر باردم

 

در تصاویر بالا بازیگران حاضر در جشنواره فیلم کن را دیدید. با طراحان لباس آنها و سبک به کار برده شده برای طراحی لباس های شب تابستانه آشنا شدید. این عکس ها می تواند ایده مناسبی برای شما طراحان باشد تا بتوانید طرح های شگفت انگیز و زیبایی را خلق کنید. حضور بازیگران از نقاط مختلف جهان و سبک لباس پوشیدن آن ها و جواهرات و زیورآلاتی که توسط آنها استفاده شده بود به معرفی و شناخته شدن برندهای مختلف و سبکی که آن ها به کار می برند کمک می کند.

 

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید