مقاله

چند ایده نمدی عالی

چند ایده نمدی عالی

 

نمد پارچه ایت که تنوع طرح و رنگ بالایی دارد . قیمت مناسبی نیز دارد. بنابر این گزینه خوبی برای ساخت وسایل مختلف مورد نیاز و حتی انجام کاردستی برای کودکان می باشد. نمد را می توان به راحتی در تمام خرازی ها پیدا کرد. تنوع کار با نمد بسیار بالاست و محدودیتی در استفاده با آن وجود ندارد . شما می توانید ببا استفاده از نمد کیف. گل، کیف موبایل و شارژر، حتی اسباب بازی برای کودکان بسازید. چند ایده نمدی جالب در تصاویر زیر وجود دارد. تنوع کر با نمد را در این تصاویر ببینید.

 

ایده نمدی ساخت کیف موبایل

برای ساخت کیف موبایل نیاز نیست حتما الگوی خاصی داشته باشید. از خود موبایل به عنوان الگو استفاده کنید. موبایل را بر روی کاغذ بگذارید و دور تا دور آن را بکشید. الگویی دارید به شکل مستطیل که طول و عرض آن با طول و عرض موبایلتان برابر است. پارچه نمدی که برای درست کردن کیف استفاده می شود نمد چهار میل است. نمد چهار میل مقاوت و ایستادگی بیتری نسبت به نمد دو میل دارد و برای دوخت کیف بسیار مناسب است.

الگو را روی پارچه نمد قرار دهید. پارچه نمد را طوری ببرید که سه برابر الگوی تهیه شده باشد. بندی از خود نمد یا چرم ببرید . نمد را به اندازه دوسوم تا بزنید بند را روی آن قرار دهید و دو طرف آن را بدوزید.یک سوم باقی مانده از نمد درب کیف می شود  و با بندی که دوخته ایم ثابت نگه داشته می شود.

 

 

ایده نمدی کیف موبایل

 

مدل دیگه ای از کیف موبایل که ساده تر از مدل قبلی است. الگو را مانند مدل قبلی بکشید. این بار به اندازه دوبرابر الکو پارچه نمدی احتیاج داریم.دو تکه پارچه بریده شده را روی هم قرار دهید و دور تا دور آن را دوخت بزنید. فقط قسمت بالای آن باز بماند برای قرار دادن موبایل در کیف.

 

ایده نمدی کیف موبایل

 

ایده نمدی دیگری برای دوخت کیف موبایل کیف موبایلی است که در تصویر زیر می بینید. این مدل مانند مدل اول است با این تفاوت که قسمتی که دوخته نمی شود یک سمت عرض مستطیل است و درب کیف نیز از سمت عرض مستطیل انتخاب می شود.. تمام مراحل الگو و برش و دوخت مانند قبل انجام می شود.

ایده نمدی کیف موبایل

کیف موبایل فانتزی

کیف موبایل نمدی که در تصویر زیر می بینید یک مدل فانتزی مناسب برای دختران نوجوان است. برای ساخت این مدل کیف هم مانند مدل های قبلی از موبایل به عنوان الگو استفاده کنید. قسمتی از نمد بریده شده را که به عنوان درب کیف قرار داده اید به شکل گوش خرگوش در بیاورید. از کش های رنگی به عنوان بند نگه دارنده برای گوشهای خرگوش استفاده کنید.از چشم های متحرک عروسکی برای چشمهای خرگوش استفاد کنید. چشمها را با چسب حرارتی طوری روی صورت خرگوش بچسبانید که درست زیر گوش ها قرار بگیرد. بهترین چسب برای چسباندن تکه های نمد چسب حراتی است. برای بینی خرگوش هم می توانید از گلدوزی استفاده کنید یا از نمد دو میل مشکی.

 

ایده نمدی کیف موبایل

 

ایده نمدی برای شارژر و هندز فری موبایل

یکی از وسایلی که همراه موبایل داریم شارزر و هندزفری است. برای این دو نیز نیاز داریم کیفی به همراه داشته باشیم تا سیم آن در کیف موجب بهم ریختگی نشود و از کثیف شدن ان جلوگیری کنیم.

 

گاهی اوقات می خواهید گوشی را شارژ کید اما جایی وجود ندارد موبایل را بر روی آن بگذارید. می توانید از تصویر زیر ایده بگیرید و گیفی بدو زید . بر روی این کیف سوراخی ایجاد کنید که سر شارژر از آن عبور کند و داخل پریز قرار بگیرد. یک مستطیل ببرید لازم نیست به اندازه ای باشد که کل موبایل در آن قرار بگیرد . بلکه به اندازه ای باشد که موبایل  را نگه دارد کافی است. حفره ای را که در بالای موبایل ایجاد می کنید از اندازه شارژر بزرگتر باشد.

 

 

ایده نمدی کیف شارژ موبایل نمدی

 

کیف شارژر و هندز فری

یک ایده نمدی عالی و آسان دوخت کیف برای شارژر و هندزفری است. به استفاده از این کیف به راحتی می توانید شارژر را در کیف خود حمل کنبد بدون اینکه سیم ان دست و پا گیر شود. شارژر را بر روی نمد بگذارید و اندازه کیف را مشخص کنید . به این شکل اندازه حدودی کیف مشخص می شود. برای بسته شدن در کیف هم یک کش و دکمه بر روی نمد بدوزید. دقیقا در قسمتی که کش وصل شده دکمه را بدوزید. کش بعد از اینکه یک دور به دور کیف پیچیده شد در داخل دکمه قرار می گیرد.

 

ایده نمدی کیف شارژر نمدی

 

ایده نمدی کیف هندزفری

 

اگر نمی خواهید شارژر یا هندزفری را داخل کیف بگذارید و فقط مشکل شما با سیم آن است می توانید از ایده نمدی زیر ستفاده کنید.

یک پروانه بر روی نمد بکشید و بعد از برش یک دکمه قابلمه ای یا پرسی به دو طرف بال پروانه وصثل کنید. با این وسیله می توانید به راحتی سیم شارژر را جمع کنید.

 

ایده نمدی کیف هندزفری

 

 

در این تصویر یک بند نمدی فانتزی به شکل خرگوش می بینید. شکل خرگوش را بکشید و بعدد از درست کردن صورت خرگوش یک بند به همراه دکمه به آن وصل کنید.

 

ایده نمدی کیف هندزفری

 

ایده نمدی برای نشانگر کتاب

از این نشاگر های زیبا به دوستان کتاب خوانتان هدیه دهید. یک روبان به اندازه طول کتاب انتخاب کنید. به یک سر آن سر حیوان و به سر دیگر آن پاهای حیوان را وصل کنید.وقتی روبان در بین کتاب قرار بگیرد ماند این است که عروسک حیوانی که ساخته اید در وسط کتاب گیر افتاده است. می توانید از شکلهای دیگر مانند گل نیز استفاده کنید. یا به یک سمت روبان یک جفت پای حیوان یا اسان بچسبانید. اینگونه به نظر می رسد که کسی در بین کتاب گیر کرده است.

 

 

ایده نمدی نشانگر کتاب

 

ایده نمدی نشانگر کتاب

 

ایده نمدی برای ساخت گل

ایده نمدی ساخت گل ایده ی خوبی برای تزیین هدیه و کادو هاست. شما می توانید مدلهای مختلف گل های نمدی بسازید و از آنها برای تزیین هدیه و کیف و کفش یا ساخت گلسر های زیبا استفاده کنید.

برای ساخت این گل زیبا به نمد دو میل احتیاج داریم . ابتدا الگو را بر روی پارچه نمد بگذارید و بعد از برش پارچه مطابق با روشی که در تصویر نشان داده شده است گل را بسازید. از سیم گلسازی برای ساقه گل و از چسب حرارتی برای چسباندن گلبرگ ها استفاده کنید.

 

ایده نمدی گل

 

ایده نمدی گل

 

ایده نمدی گل

 

ایده نمدی گل

 

ساخت گل رز نمدی با روشی که در تصویر نشان داده شده به راحتی انجام می شود فقط شما نیاز دارید در پیچیدن گلبرگ ها دقت کنید. الگوی مورد نیاز یک مدل است که به اندازه ای که می خواهید گل پر تر شود تعداد بیشتری از ان ببرید.

 

ایده نمدی گل

 

ایده نمدی برای ساخت پازل

با استفاده از پارچه نمدی می توانید پازل های زیبایی بسازید برای کودکان یک تا سه سال. با استفاده از این پازل ها به راحتی بسیاری از مفاهیم را به آن ها آموزش دهید. حتی بستن بند کفش و دکمه لباس را با این روش به کودکان آموزش دهید.

 

ایده نمدی کیف موبایل

 

ایده نمدی کیف موبایل

 

 

ایده نمدی کیف موبایل

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید لباس خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۲ رای

دیدگاهی در مورد “چند ایده نمدی عالی

  1. سحر گفت:

    من از خرگوش خوشم اومد دستتون درد نکنه من هدیه دادم ولی برا خودم خریدم رنگ توسی مشکی صورتی قهوایی سوخته ولی موبایلم ا پنجا بود گوش خرگوش کنده شد افتاد تو اب سوخت فدا سرتو???????

  2. من اومدم پنج ستاره بدم حواسم نبود نمی دونستم از کدوم طرف هست یک ستاره دادم ?

  3. ابی چناری شوتی گفت:

    فدای سر هممون

دیدگاهتان را بنویسید