استایل و تیپ

کیف مناسب با فرم اندام من کدام است

کیف مناسب با فرم اندام من کدام است

کیف مناسب  فرم اندام من کدام است؟

برای داشتن استایل مناسب اولین گام شناسایی و شناخت فرم بدن می باشد . با دانستن این نکته می توان لباس و کیف مناسب فرم اندام را انتخاب کرد و با پوشاندن نواقص اندامی به تناسب اندام رسید. با ایستادن جلوی آینه و نگاه کردن به خود می توانید نوع اندام خود را مشخص کنید. در ابتدا انواع فرم های اندامی را و سپس کیفهای منا سب هر اندام را معرفی می کنیم.

انواع فرم اندامی

به طور کلی انواع فرم اندامی به پنج دسته تقسیم می شود:
مستطیل، ساعت شنی، مثلث معکوس، سیب، گلابی

  انواع فرم اندام زنان

سیب

هنگامی که شما دارای بالا تنه بزرگ تر نسبت به پایین تنه بدن خود هستید اندام شما به شکل سیب است، .این افراد معمولا دارای شانه های وسیع و خط سینه بزرگتر هستند .

ساعت شنی

این فرم اندام متناسب ترین فرم بشمار می آید. بالاتنه و پایین تنه هم اندازه و کمر باریک می باشد

گلابی

این افراد داری پایین تنه بزرگتر نسبت به بالا تنه هستند و فرم بدن به شکل گلابی می باشد.

 

مستطیل

دور کمر، ران و شانه دارای عرض مشابه هستند و گودی کمر ندارند.اصولا این اندام بیشتر در ورزشکاران مشاهده می شود

مثلث معکوس

افرادی دارای کمر باریک نسبت به بالاتنه در این دسته قرار می گیرند

 

چه مدل کیفی برای من مناسب است؟

کیف

با تعیین فرم اندام می توانیم کیف مناسب فرم اندام خود را انتخاب کنیم .در زیر به معرفی مدل کیف های هرنوع اندام پرداخته شده است.

کیف مناسب اندام سیب

کیف مناسب اندام سیب

این افراد به دلیل داشتن بالاتنه پر باید از مدل کیفهایی استفاده کنند که نگاهها را از تمرکز بر این قسمت منحرف کند،مانند کیفهای دستی بزرگ . به هیچ وجه از کیفهای کوچک ویا کیفهای دوشی با بند کوتاه استفاده نکنند.

کیف مناسب اندام مثلث معکوس

مثلث معکوس

باید از کیفهایی استفاده شود که تمرکز نگاه را به رانها جلب کند بنابراین استفاده از کیفهای با بند بلندو پستچی کیف مناسب فرم اندام مثلث معکوس است است.

کیف مناسب اندام ساعت شنی

ساعت شنی

معمولا تمام مدل کیفها با این اندام سازگارند فقط باید به تناسب کیف با اندازه و قد خود توجه کنند. زنان با قد کوتاه و ریز جثه با کیفهای دستی بزرگ کوتاه تر دیده می شوند بنابراین باید از کیفهای دستی کوچک تر استفاده کنند همچنین افراد با قد و جثه بزرگتر بهتر است از کیفهایی با اندازه متوسط استفاده کنند.

کیف مناسب اندام گلابی

گلابی

استفاده از کیفهایی با دسته کوتاه شانه ها و بالاتنه را بزرگتر نشان می دهدکیف مناسب فرم اندام گلابی است. توجه شود اندازه بند باید طوری باشد که کیف بر روی کمر قرار بگیرد و کوتاه تر نباشد.

کیف مناسب اندام مستطیل

کیف مناسب فرم اندام مستطیل

باید از کیفهایی به شکل دایره و بیضی استفاده شود و از انتخاب کیف های که مستطیل و مربع هستند خودداری شود چون این نوع اندام دارای انحنا نمی باشد.

          چگونه طراح لباس شویم

  [flm_button link_address=”https://honarane.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85/” icon_placement=”Left” button_text=”چگونه طراح لباس شویم” button_size=”XS” button_color=”Light” rounded_corners=”3″]

     لباس بازیگران

[flm_button link_address=”https://honarane.com/استایل-زمستانی-بازیگران-زن” icon_placement=”Left” button_text=”استایل زمستانی بازیگران زن ایرانی” button_size=”XS” button_color=”Light” rounded_corners=”3″]

لباس مجلسی 2018

[flm_button link_address=”https://honarane.com/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-2018/” icon_placement=”Left” button_text=”لباس مجلسی جدید 2018″ button_size=”XS” button_color=”Light” rounded_corners=”3″]

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 نظر در “کیف مناسب با فرم اندام من کدام است

  1. مینا گفت:

    سلام وبسایت خوبی دارید؛
    من میخواستم بپرسم به نظرتون برای یه جلسه اداری و رسمی که خیلی مهمه برام ظاهرم چطور باشه داخل جلسه از کیف چرم زنانه دستی مدل سورنا استفاده کنم خوب است سا نه؟؟

    مدل کیف اینه
    https://gahar.ir/leather-bag-in-womens-clothing/

دیدگاهتان را بنویسید